Sunday 29 June 2014

Ramadhan

Assalamualaikum

Hey, it's Ramadhan month again....Syukur alhamdulillah dipertemukan lagi dengan bulan yang penuh dengan keberkatan ni...

And for this year, I'm celebrating Ramadhan as a wife...Pengalamannya of course sangat-sangat berbeza...Imagine puasa belum start lagi, aku dah nak kena plan untuk cerita sebulan...

Puasa tahun ni falls on Sunday..Because Mr.Hafiz kerja weekend minggu ni, we started our ramadhan at Seremban, my family house...Bukan sebab aku pentingkan diri sendiri, tapi sebab my husband yang kena kerja..So, bukan salah aku, kan?

Tapi kan, aku notice yang aku dah takde masalah nak bangun awal pagi...Sebab da biasa maybe, ehem...

Plan nak balik on Sunday night lepas berbuka...Then tukar balik pas sahur hari Isnin...Akibatnya, my husband lambat pergi kerja just because of we Malaysian memang suka buat jemmed masa hujan, Isnin pagi and plus it's first Ramadhan masa hari kerja....Haihhh...

So, tu je cerita permulaan Ramadhan...Selamat Berpuasa Semua...

Love,
Mrs.Hafiz

No comments: