Tuesday 23 July 2013

Cant Help It Habit # Pelupa

Assalamualaikum....

Hari ni kita lari sikit dari topik citer-citer kahwin... Lagipun sekarang dah nak hujung bulan puasa, so stop la sekejap fikir pasal kahwin ni..Aku ada banyak habit pelik-pelik...One of them ialah masalah pelupa...Dulu agaknya masa aku bayi dok makan pasir celah pintu tu tertelan sekali ngan semut..

Alkisah semalam aku dok update info kat facebook friendship antara aku ngan cik abang...Konon nak buat macam diri sendiri care sangat la pasal tarikh-tarikh ni..So, dengan semangat membara aku pegi taip aku first jumpa dia bulan March...Benda tu pulak auto publish kat wall..Tengah semangat orang dok komen, tetibe cik abang datang komen...

Haa, hambik kau...Macam mana lah aku boleh salah perkiraan ni..Aku ni pun satu, bukan reti nak check dulu...Bukan ke kau ada note dalam phone tarikh tu?? Sengal betul...Suka buat tindakan melulu...Mesti cik abang ingat aku ni tak concern sangat pasal tarikh-tarikh penting aku ngan dia...Tskk

Nampak tak bila aku reply tanya balik cik abang cam taknak reply??Dia kalau tengah marah or tak puas hati mesti senyap sepi je...Kena pulak semalam de batu hapi, memang boleh jadi serius tahu??Tapi, malam tadi sembang-sembang macam ok je mood dia..Ok la kot...

Ok lah tu je nak story..Bye...


No comments: