Friday 20 September 2013

Pre Wedding - A Story of Non-Motif-

As promised on last entry, aku de mention nak buat full coverage on pre-wedding kitaorang...Actually, idea asal hanyalah part of birthday present for En.Tunang...Last-last jadi pre-wedding yang sebenar pula....

Tema Black and Red

Sepatutnya session hanyalah selama sejam sahaja...Tapi, mungkin kerana hati aku sangat baik, maka dibalas dengan baik...*ok takde kene mengene*

Kami tiada motif masa photoshoot ni...Jadi, nak cerita pun macam tak tahu macam mana...Nak buat cerita bohong, takut nanti tak berkat pula kan?? Theeee....Jadi, layan sahajalah gambar yang aku bermurah hati nak kongsi ni....

























Super duper banyak lagi sebenarnya....Tapi, kalau semua aku upload kat sini, chances aku untuk di-banned adalah amat tinggi.....Sebabnya, ade gambar yang ermmmmm, ok malas nak citer... Overall, memang best giler...Photographer sangat baik, tenang je layan ngajar posing sana sini.....

Last but not least.......


Goodbye from, me, En.Tunang, anddddddddd Blue Hyppo......

No comments: