Tuesday 15 October 2013

Hantaran Mission – Part 2 –



Second part untuk misi meng-survey barang hantaran…As usual, survey last-last jadi terbeli…Tapi, kisah kali ni agak sedih dan menjadi punca membazir dan keuntungan… Hahhh, sangat all in one bunyinya….



Destination kali ni, Seremban Prima yang dahulunya dikenali sebagai Seremban Parade *iklan style*…Aku ingat semua shoplot dah bukak…Rupanya semata Parkson yang bukak…Yang lain semua sepiiii je…First day bukak parking free…Takde beza pun, normal  parking RM 1 per entry….Beza kat En.Tunang sebab dia memang tak suka masuk mall pastu kena bayar parking…



Tapi, sale dalam tu memang giler-giler…Sampai kitaorang finally spend like rich person again, hahahhahaha…..Imagine sale up to 60% siapa tak gila kan?? Kalau mall kat Seremban, when it comes to sale, memang betul-betul sale…Tak macam mall kat tempat lain…Normal price ngan harga masa sale sebenarnya sama je…..Beza korang notice atau tak…



Kasut for him…After less RM 232.90….Unik sebab tetiba ada line merah kat atas tu…






Casual pants and Long Sleeve Shirt

Casual pants RM 80.00, Long Sleeve Shirt RM 59.90..Mula nak letak seluar slack, tapi design garis-garis nanti susah nak match ngan baju…Imagine pakai seluar garis memanjang baju garis melintang….Carik wallet and tali pinggang tak jumpa yang menarik kat pandangan mata….


Ok, ni part yang sedih…Aku beli beg Alain Delon together with purse total price                  RM 259.90…Tolak voucher RM 30, dapat pula 2 ekor plush toys free…Balik tunjuk kat mak, terus mak buat muka tak setuju…Sampai tak wish birthday aku, so sadddd….Bangun esok fikir takpelah, ikut jela cakap mak…Balik kerja cakap ngan mak nak tukar, terussss mak nangis….Aku lemah tengok orang nangis sebab aku akan ikut nangis sekali… Malam tu jugak pergi balik Parkson Prima tukar beg….


 
New Arrival Sembonia handbag

After discount RM 223.20…De balance lagi 50+…Nak tambah purse, harga purse lagi mahal dari handbag, memang tak adillll…..


Decide tambah kasut RM 109.90 sudah datang part membazir sebab dah kena tambah duit…Part untung aku dapat kasut cantik yang murah….Actually kasut ni sama pattern dengan kasut yang aku beli kat Vincci dulu...New Arrival la sangat kan??? Tapi still kena add on purse, aku nak semua orang happy on this…Membazir lagi…



Nak puaskan hati semua orang memang perkara yang sangat memenatkan otak and fikiran…Last-last aku gak yang stress…Sini nak explain, sana nak explain…Tapi takpe….Ni semua pengalaman, ye takkk??? Ok, next time baru sambung citer lain pulak….
 

 
 

No comments: