Monday 21 October 2013

Cadbury Dairy Milk Pick Your Flavor

Hari-hari masa aku dengar radio dok dengar pasal iklan Cadbury Chocolate...Aku ni bukan boleh dengar perkataan chocolate, automatik terliur...Akibatnya aku telah berjaya membeli 2 bar chocolate yang besau punya....Hambik kau, sekejap je aku habiskan...Masa tengah tulis entri ni pun terbayang je rasa menyesal kenapa aku tak bawak chocolate pegi kerja pagi tadi....Haihhhh...

Ok, sudahlah cerita pasal aku dan chocolate...Ni nak citer pasal motif iklan radio tu sebenarnya....  


Cadbury Dairy Milk nak korang kongsi apa flavor yang korang suka....FYI, Cadbury ada 7 perasa sebenarnya...Chewahh, dah macam citer DragonBall sebenarnya ada tujuh bijik....Sekarang cadbury dah improve on packaging...Temanya supaya lebih menarik orang macam aku nak beli dan beli dan gemok...*menci*

Cara nak vote senang je....Cuma cari Facebook Page  Cadbury Dairy Milk and click kat tab Pick Your Favourite....


Untuk program ni, Cadbury Dairy Milk dah wakilkan artis untuk setiap flavor.. Farid Kamil and Diana Danielle for Fruit and Nuts, Jeff Chin & Gan Mei Yan for Mixed Nuts,  Kuah Jenhan for Cashew Nuts, Carmen Soo for Hazelnut, Soo Wincci for Black Forest , Nur Fazura for Chocolate and finally Joe Flizzow for Roasted Almond.. Masa aku tengah vote, Joe Flizzow leading vote...Ok, nampak tak populariti tak dikira pakai di sini....

Untuk aku, mesti la Black Forest jadi idaman kalbu...Bukan sebab Soo Wincci ye, tapi aku memang suka jelly ngan biskut yang ada dalam chocolate tu...Tapi kalau beli bar yang small or medium size tu jarang nak jumpa jeli ngan biskut tu...Makan siap kumpul lagi jeli tu asingkan letak tepi...Pastu baru makan balik....

Berbalik kat cara vote tadi, dah buat pilihan kesukaan and mengimbau kenangan macam aku tadi, click saja vote button di sana...



Baik Soo Wincci ni..Korang dah vote dia mesti cakap Thank You and brief on Flavor tu...Tak payah percaya, semua flavor pun buat camtu gak....Kekekekeke....



Dah selesai vote, boleh la share kat Facebook so kawan korang yang fanatik Cadbury Dairy Milk juga akan turut sama vote untuk favourite flavor diaorang....

"Share the Joy and Happiness pals...Good Luck....."








No comments: