Tuesday 8 October 2013

Sponsor - Part 1-

Letak title Part 1 macam banyak je kan orang nak sponsor untuk aku kahwin, hahahahaha.... Sebenarnya aku tak note pape pun untuk majlis kahwin aku..Yang aku taw, majlis tu adalah yang paling sempoi and paling simple..Means no sanding kompang segala...For me, membazir untuk benda yang orang akan cakap-cakap in the end memang sangat memenatkan....

Tak tahu sebenarnya nak pakai baju apa, warna apa masa nikah...Bukan malas nak fikir, tapi aku macam mati akal bila orang tanya baju apa, warna apa...Tapi, pesen takde idea aku ni ada gak benefit kekadang...


First time aku tak edit gambar yang aku upload...Tujuan sebab nak bagi korang tengok real colour benda yang aku nak sampaikan ni...Masa citer, aku ingat beads yang bling-bling tu..Ok, high expectation selalunya tak bagus...




Kain ni abang aku and akak ipar aku bagi...Full set okay? Lace 4 meter, satin 4 meter, samping, tanjak and bengkung sekali ada...Tapi aku lupa pulak abang aku yang dahulu ialah seorang yang belanja memang tak nak fikir esok lusa...Kain ni harganya 700++...Sebab utama dia beli kat Jakel...Haiyoo, rugi wooo...Kalau aku, 700++ dah siap dah baju aku....

Still thnakful sebab dah bermurah hati bagi aku ni...Takpela, kalau tak buat baju untuk kahwin pun, boleh je buat baju pakai lepas kahwin... Tetibe terbayang aku pakai baju kurung kaler pink lepas kahwin kat umah mertua aku...Dengan inai kat jari, pastu tak cakap sebab konon suka cakap-cakap tapi terus spechless kat depan orang yang baru kenal, wakakakaka....

No comments: